Teamwork....

 Vaknade imorse av att Nitro stod brevid sängen och stirrade på mig med ett pralin-omslagspapper i munnen..

 Va tusan?!

Pralinerna stod ju i en liten skål överst i bokhyllan... Hunden hade omöjligt kunna komma åt dem!
..Om inte han hade en medbrottsling såklart.....

När jag tittade efter så stod skålen på högkant i bokhyllan och den va inte en enda pralin kvar...
Mr Marcel har alltså snällt hoppat upp och vält skålen, så alla praliner trillat ner på golvet, där Nitro sedan mumsat i sig dem! Tur som 17 var där inte mer än 3-4st praliner i skålen så jag hoppas verkligen inte att Nitro ska bli sjuk! Hundar tål ju lixom inte choklad....

Det kallar jag för teamwork...


Busungar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0