Längesedan sist..

Har varit i en bloggsvacka nu igen. Har inte hänt ngt sådär skoj att skriva om.. Mest skolarbete och sånt trams...

Oj jösses, nu var det nära att morgonen började lite halvkasst..... Sopbilen körde nyss förbi.. FÖRBI! Han tog inte min tunna, men sedan hörde jag back-signalen slå igång.. hm.. tur för honom..

Måste erkänna att jag är halvt missnöjd med mina sopnissar.. Varför ska de alltid vara så sura och tvära? Jag har aldrig gjort dem något.. Förslag på hur man gör sin sopnisse glad som en solstråle mottages tacksamt!

Nu är Danne iväg på skidsemester och jag är ensam med Masse och Nitro. Känns botten, då det bara var ngn vecka sedan där va inbrott i ett av husen på gatan där vi bor.. Inte skoj alls! Dessutom trodde jag att vi köpte hus i ett lugnt familjetätt område.. Det är det i och för sig, men guud vad här har kommit en massa skummisar oxå! Tror jag ska lära Nitro nytt kommando; "SKUMMIS!" så kan han kanske morra och se lite farlig ut....? Jo säkert, min hyperglada hund.. förmodligen..

Skoldags igen.. Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0