Jobbiga dagar

Förmiddagen ägnades åt tentaskrivning i skolan, först läkemedelsräkning och därefter CVK och blodtransfusioner. Känns okej, hade inte direkt några förhoppningar på hur det skulle gå idag. Dagarna efter Marcels bortgång satt jag inte och pluggade precis, men trots detta kändes det som att jag ändå hade ett hum om tentamensfrågorna.

Nu har jag och Nitro precis varit ute på en promenad med Bella, Neelia och hunden Doris. Var först lite osäkra på om det skulle fungera att gå med 2 hundar + en barnvagn, men vovvarna va duktiga och gick fint. Möjligen att Nitro fjanta en del men jag hade ju endast honom att hålla reda på så det gick bra ändå.

Är så glad att jag har min hund, hade blivit så tomt efter Marcel annars.. Även om det ändå rivit ett stort sår inom mig kan jag tänkta mig att det blivit ännu svårare om jag inte hade haft Nitro.


Kommentarer
Postat av: Daniella

aw så fin. Är det en münster ?

2011-03-19 @ 19:13:17
URL: http://kito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0