Mööööör som en biff..

Nyss utkommen ur duschen efter en kvällstur på cykel med min kära vän Bella!
Nu är jag ganska mör i kroppen och väldigt bekymrad över hur jag ska komma ur sängen imorgon. Det var väldigt skönt att komma ut och cykla, men samtidigt trodde jag att jag skulle avlida när Bella sa till mig att inte kliva av och gå i uppförsbacken sista biten hem, men jag klara det! Steg inte av en enda gång! Flitigt värre! Borde verkligen damma av och putsa upp min egen cykel som står hemma hos föräldrarna, denna gången fick jag låna cykel av min snälla granne Anna! :)


Helnöjd, denna bild är tagen innan den j*kliga uppförsbacken!


Snyggo! Härlig cykelväska där bak med ;)  


Flitiga töser :)


Kommentarer
Postat av: bella!

gud vad vi var duktiga igår.. detta ska vi göra varje kväll framöver, haha!! snygga bilder blev det me ;) pusskram..!

2010-04-19 @ 10:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0